De consument en haar mening in kaart brengen.
Kwalitatief en kwantitatief onderzoek, voor het beste resultaat.
Face-to-face en telefonische interviews dragen bij aan het in kaart brengen van de meningen van de consument. Het pijlen van nieuwe producten en smaken, bij het verbeteren van vertrouwde producten en bij het meten van de verschillen tussen producten. Het Testlokaal heeft een team van ervaren interviewers, die ieder aan de hand van bepaalde interviewtechnieken in staat zijn om zo volledig mogelijk informatie te verzamelen.
Onderzoek door heel Nederland
Meer dan 200 interviewers verspreid over heel Nederland staan klaar voor jouw komende (markt)onderzoek.
Ook bij moeilijk bereikbare doelgroepen
Wij hebben bijna alle denkbare methoden van data verzamelen zelf in huis en gaan geen uitdaging uit de weg.
Face to Face interviews
Waarom Face to Face interviews?
Een face to face interview is een 1-op-1 gesprek met een interviewer en een respondent. Hierbij wordt specifieke informatie achterhaald zoals persoonlijke ervaringen, belevingen, percepties of behoeften.
Aan de hand van een gestructureerd schema zal onze interviewer het interview afleggen, met als doel de gewenste informatie uit de respondent te halen. De methode levert kwalitatieve informatie op.
Telefonische interviews
Waarom telefonische interviews?
Een telefonisch interview is een efficiënte manier om respondenten te screenen. Ook zijn telefonische interviews kwantitatief, wat betekent dat er in een korte periode veel informatie verzameld kan worden.
Het Testlokaal werkt ook met telefonische interviews ter screening. Na de telefonische screening, nodigen we de geselecteerde groep respondenten uit op locatie, om het diepte interview uit te voeren. Door een specifieke doelgroep uit te nodigen, kunnen wij kalitatieve resultaten garanderen.
Beschik jij over interview-skills?
Het Testlokaal blijft altijd op zoek naar nieuwe interviewers die het team kunnen versterken.
Doe mee aan onderzoek!
Proef mee, test mee, geef je mening in ruil voor een leuke vergoeding!